Yeni Nesil Gençlik

Bilgi Genel Forumu.
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 NadyaBlack

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
nadyablack
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:19 am

Meraba efendim tam adım Zeynep Pelin Demir 16 yaşındayım Antalya da yaşıyorum İstanbul doğumluyum.Sitede goldenfang isimli üye yani alperle birlikteyim Smile Emmafansclupte emmaforeverdım sonradan nadyablack oldum.Nadya Black karekteri bildiğiniz üzere çok severek okuduğunuz hayranı olduğunuz(oha) Sirius'un Eceli adlı funfiction'mdaki karakterim adıydı Razz
Onun dışında iyi biriyim sanırım balık etliyim 173 boyundayım.Voleybol oynardım böyle bi 5 aydır hiçbirşey yaptığım yok evde yatıyorum king
Dizi izlerim herkes gibi şu sıralar en çok sevdiğim dizi True Blood sonra Gossip Girl,Coldcase,Family Guy Smile
Film olarak sorarsanız tabi ki neredeyse hepimizin ortak noktası Harry Potter Smile Sonra number 23,yesman kısaca jim carrey Razz sonra narnia günlükleri falan filan.
Kitap okurum harry potter,gece evi,güneyli vampir serisi(true blood),dedikoducu kız,yüreğim seni çok sevdi,eroinle dans özellikle canan tan hoşuma gidiyor ne kadar sade bir dili olsada.
işte öyle genellikle evde yatarım veya pc basında geçiririm sözlüklerde takılırım hoşuma gidiyor insanların yorumlarını okumak.
bu kadar hepinize küçüktürüç king


En son nadyablack tarafından Perş. Ağus. 19, 2010 8:06 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Chupacabra
Admin
avatar

İsim : Çağatay
Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 16/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:21 am

Hoşgeldin Zeynep, buralarda tekrar beraber olmak çok güzel valla özlemişim ya. Razz
hadi bakalım, hem iyi eğlenceler hem de kolay gelsin. Razz

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yeninesilgenclik.turkforumpro.com/
nadyablack
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:22 am

Tesekkür ederim çağatay abi gerçekten bende özlemişim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Flame
Neptün
avatar

İsim : Onur Can
Mesaj Sayısı : 66
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:23 am

Hoş geldin Zeynep Very Happy lol!.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://supernaturalfan.forumotion.com
Andúril
Admin
avatar

İsim : Meryem
Mesaj Sayısı : 79
Kayıt tarihi : 17/08/10
Yaş : 24

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:24 am

O kadar beklettin kısa olmuş bu git bi daha yaz Razz

_________________


"Come in here, dear boy, have a cigar.
You're gonna go far, fly high,
You're never gonna die, you're gonna make it if you try;they're gonna love you."
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nadyablack
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:27 am

Bu kadar çıktı elimden ilerleyen günlerde eklerim aklıma geldikçe hoşbuldum tesekkürler Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lenny
Admin
avatar

İsim : Fatih
Mesaj Sayısı : 81
Kayıt tarihi : 16/08/10
Yaş : 25
Nerden : İzMir

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:27 am

Alla son yorumu koppp Very Happy:D:d: hoşgeldin zeynep inş kalıcı olursun yani olursun bende mod olsam olurdum şahsen Very Happy

_________________







[size=20pt] Y N G [/size]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yeninesilgenclik.turkforumpro.com
nadyablack
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 12:33 am

Evet bir mod olarak kalıcı olmak zorundayım hoşbuldum fatih abi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
goldenfang
Plüton
avatar

İsim : Goldenfang
Mesaj Sayısı : 31
Kayıt tarihi : 19/08/10
Yaş : 28
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 8:08 pm

Hoşgeldin canım Smile love


En son goldenfang tarafından Perş. Ağus. 19, 2010 8:16 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nadyablack
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 8:15 pm

Hoşbulduk canım Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lenny
Admin
avatar

İsim : Fatih
Mesaj Sayısı : 81
Kayıt tarihi : 16/08/10
Yaş : 25
Nerden : İzMir

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 8:27 pm

Aşk forumu değil burası adadan gönderirim hee oğuzhan abi diyo ya aşk adası dğeil burası yarışmaya gleidk diye :d:d:d:d o geldi aklıma :d

_________________







[size=20pt] Y N G [/size]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yeninesilgenclik.turkforumpro.com
Shadowcat
Admin
avatar

İsim : Hazal
Mesaj Sayısı : 52
Kayıt tarihi : 16/08/10
Yaş : 25
Nerden : Ankara

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Perş. Ağus. 19, 2010 9:02 pm

Hoş geldin Nedye Very Happy
O fanfikşını buraya istiyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yeninesilgenclik.turkforumpro.com
nadyablack
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 18/08/10

MesajKonu: Geri: NadyaBlack   Cuma Ağus. 20, 2010 2:08 pm

fanfikşın kurban olsun sana da temam bakarız Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
NadyaBlack
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Yeni Nesil Gençlik :: Üyelere Özel :: Üye Tanıtımları-
Buraya geçin: